SELAMAT DATANG KE BLOG INI.....

Blog Cunnyaflorist

Assalamualaikum W.B.T

Hujan petang nie, tapi tidaklah seperti semalam tak berhenti satu hari, pergi kerja jalan basah dan balik pon jalan basah. Syukurlah kerana negara kita hanya ditimpa hujan dan tiada apa-apa bencana yang melanda seperti negara lain. Masih lagi boleh meneruskan kehidupan seperti biasa.

Di waktu petang dan hujan begini sememangnya rasa mengantuk tak boleh dielakkan, mahu saja balik rumah dan tidur.... memang selesa. Tapi siapa yang nak jaga kedai nie. Walaupon Bisness hari ini kurang tapi lepas bayar sewa untuk hari ini. Mungkin ada baiknya, siapa tahu.

Dari tiada apa yang hendak dibuat, Aku creat satu blog untuk CUNNYAFLORIST. Projek kedai bunga iaitu lanjutan dari web cunnyaflorist.webnode.com. Takat nie hanya untuk buat tapak dulu, akan di update dari masa ke semasa... insyaallah.

Buat masa ini, cunnyaflorist menjalankan operasinya hanya melaluai tempahan dari laman web tersebut. Untuk sample dan catelog, kami tidak banyak. tetapi pelanggan boleh menyatakan jenis dan bunga yang macamana dikehendaki. Harga boleh bicang.

Untuk Perancangan masa hadapan cunnyafloris akan berusaha mendapatkan web dan premis sendiri, doakanlah semuanya berjalan lancar dan kejayaan cunnyaflorist.

Akhirnya disini saya menyertakan maklumat untuk membuat tempahan:
  • Nama: IDA HASSAN
  • No Tel : 03-92855928 / HP : 012-9707594

0 Komen: